באמצע ינואר הובאה לידיעתי כתבה שפרסם איש בשם אלי אלון, על מערך השאטלים באוניברסיטת בר-אילן.
להפתעתי הגמורה, הוא טוען שהוא דיבר איתי / ראיין אותי?! למה להפתעתי הגמורה?? כיוון שאף אחד לא בא והציג את עצמו, וראיין אותי!! לא היה ולא נברא; ומתוך המובא בכתבה, עולה חשד, שאדון אלי אלון מצטט מישהו אחר. וכן, פרטים מסויימים לגבי השאטל אינם נכונים או אינם מדוייקים, ונראה כאילו הועתקו ממקום אחר.
כתבתי תגובה (לכתבה) שכותרתה: אתה טוען שראיינתי אותי לכתבה?
1. חבל שלא הזדהת.
2. חבל שהפרטים שכתבת אינם מדוייקים וחלקם לוקים בחסר.
3. חבל שיוצא מהכתבה יותר טעם שלילי מחיובי... על הפרוייקט המדהים הזה... שמאות סטודנטים ביום נ-ה-נ-י-ם ממנו ועתירי תודה ליוזמים.
4. בוא כתוב מאמר רציני על התנהגות משתמשי הדרך במדינת ישראל (נהגים והולכי רגל), על תרבות הנהיגה, על חוסר הכבוד והסובלנות, על חוסר האכפתיות וההפקרות שהמשתמשים בדרך נוקטים כלפי עצמם וכלפי הסובבים אותם... וכיצד נוהגות הרשויות בעולם (באחריות) להציל את אזרחיהם מלהפגע בכבישים...;; ת'שמע, מי יודע, עוד יצא לך להציל חיים של מישהו.
5. נצל את הכתיבה שלך והבמה הציבורית לביקורת בונה ולדברים טובים.
-- עד כאן תגובתי --
עוד גיליתי שהכתבה הזו, בווריאציות שונות, מופיעה גם ב:
http://cafe.themarker.com/post/2476764
http://www.shelleyelkayam.mysay.co.il/articles/ShowArticle.aspx?articlePI=aaawuh
עוד כותב אלי אלון: "בימים אלה כאשר משרדי ממשלה עוסקים ודנים בישום והפעלת תוכנית לאומית למניעת השמנה וחשיבות הפעילות הגופנית ראוי שהגורמים האחראים על האוניברסיטאות ועל הבריאות בארץ יפגשו וידונו בנושא ולא יאפשרו הפעלת שאטלים ומערך היסעים פנימי גם אם זה מפנק נוח ונעים. פינוק זה של הסטודנטים אינו בסופו של דבר לטובתם".
נו, באמת... אתה רציני, מר אלון???
1. לממשלה לא באמת אכפת משלום הציבור, בריאותו ובטחונו.
2. מדיניות בריאה ואחראית, מתחילה בבריאות המזון... שיהיה דל נתרן, דל שומנים, דל קלוריות... ועשיר במרכיבים תזונתיים בריאים, טבעיים ואיכותיים. למדינת ישראל, אין תכנית רצינית... ותמוה שאתה מוצא לנכון לחבל בשירות כה איכותי, יעיל וטוב, כמו השאטלים בבר-אילן!
יש לי עוד כ"כ הרבה מה לומר ולהגיב על דבריו הלא-חיוביים של אלי אלון, אך יש לי דברים יותר חשובים לעשות.
מר אלון, אתה כותב מה סיפרתי לך, לכאורה, ומוסיף, שאין לך אישור רשמי על כך?!??
לפני שאתה כותב כתבה, לך תבדוק את העובדות והפרטים המדוייקים; ואם אין לך פרטים מדוייקים ונכונים... "סייג לחכמה - שתיקה"!
בי - פגעת בכתבה הביקורתית והלא מדוייקת שלך!
באחד הפרופילים שלך, אתה כותב שהיית "כתב עיתון "הארץ""???
מצאתי, בעיתון "הארץ" (אונליין) הרבה טוקבקים של "אלי אלון"... ו- כתבה אחת, שכותרתה: "*** אין כותרת ***"... בה יש איזכור (בתוכן): "מאת אלי אלון, סופר "הארץ" בדרום סיני", אולם חיפוש נוסף לא העלה דבר.
בעניין השאטל, אתה כותב שאתה "שוהה לא מעט באוניברסיטת בר אילן". אם כך, בוודאי ראית שכלי הרכב החשמליים **אינם** "כפולים בני כ-28 מושבים כל אחד"... ואם היית בודק באופן מקצועי וראוי יותר, היית יודע מה תדירות וזמני השאטלים... שאינם כפי שכתבת!!
מעניין אותי, מה אתה תעשה, אם יש לך שיעורים בקמפוס הדרומי והצפוני, שהמרחק הוא יותר מקילומטר לכל כיוון (אגב, אורכו של הכביש "מקיף קמפוס" בו נוסע השאטל, הינו כ- 2.7 ק"מ!!!)
מה אתה תעשה בגשם? מה אתה תעשה כשאפשר להגיע בקלות ובמהירות מקצה לקצה (בנסיעה), ולהשאר עם כח ואנרגיה לשיעור הבא, כמו שצריך? תלך ברגל, כדי לשמור על גיזרה חטובה ובריאה? מה תמליץ לאנשים מבוגרים ונכים? כיצד הם אמורים להסתדר בלי השאטלים?
ועובדה נוספת שראוייה לציון, רוב רובם של הסטודנטים עדיין גומעים מרחקים לא מבוטלים בהליכה.
דבר נוסף, מר אלון... יש דיבורים על כך, שהאוניברסיטה מנסה לקדם מהלך של הקטנת תנועת הרכבים בקמפוס, כדי להיטיב את רמת איכות האוויר (ולהקטין את רמת זיהום האוויר ברחבי הקמפוס). השאיפה היא שבעתיד כל הרכבים יחנו בקמפוס הצפוני והגישה לשאר חלקי האוניברסיטה תהיה רק עם השאטלים.
סלח לי, אבל הכתבה מאוד מגמתית, איננה "בתום לב", ביקורתית מידי, אינה בונה, וכאמור, לא מדוייקת וחסרה פרטים בסיסיים. חבל!
כל הכבוד לאוניברסיטת בר אילן ולאגודת הסטודנטים שהוציאו מהכח אל הפועל פרוייקט יצירתי (ראשון מסוגו), מרענן וחשוב שכזה.
להפתעתי הגמורה, הוא טוען שהוא דיבר איתי / ראיין אותי?! למה להפתעתי הגמורה?? כיוון שאף אחד לא בא והציג את עצמו, וראיין אותי!! לא היה ולא נברא; ומתוך המובא בכתבה, עולה חשד, שאדון אלי אלון מצטט מישהו אחר. וכן, פרטים מסויימים לגבי השאטל אינם נכונים או אינם מדוייקים, ונראה כאילו הועתקו ממקום אחר.
כתבתי תגובה (לכתבה) שכותרתה: אתה טוען שראיינתי אותי לכתבה?
1. חבל שלא הזדהת.
2. חבל שהפרטים שכתבת אינם מדוייקים וחלקם לוקים בחסר.
3. חבל שיוצא מהכתבה יותר טעם שלילי מחיובי... על הפרוייקט המדהים הזה... שמאות סטודנטים ביום נ-ה-נ-י-ם ממנו ועתירי תודה ליוזמים.
4. בוא כתוב מאמר רציני על התנהגות משתמשי הדרך במדינת ישראל (נהגים והולכי רגל), על תרבות הנהיגה, על חוסר הכבוד והסובלנות, על חוסר האכפתיות וההפקרות שהמשתמשים בדרך נוקטים כלפי עצמם וכלפי הסובבים אותם... וכיצד נוהגות הרשויות בעולם (באחריות) להציל את אזרחיהם מלהפגע בכבישים...;; ת'שמע, מי יודע, עוד יצא לך להציל חיים של מישהו.
5. נצל את הכתיבה שלך והבמה הציבורית לביקורת בונה ולדברים טובים.
-- עד כאן תגובתי --
עוד גיליתי שהכתבה הזו, בווריאציות שונות, מופיעה גם ב:
http://cafe.themarker.com/post/2476764
http://www.shelleyelkayam.mysay.co.il/articles/ShowArticle.aspx?articlePI=aaawuh
עוד כותב אלי אלון: "בימים אלה כאשר משרדי ממשלה עוסקים ודנים בישום והפעלת תוכנית לאומית למניעת השמנה וחשיבות הפעילות הגופנית ראוי שהגורמים האחראים על האוניברסיטאות ועל הבריאות בארץ יפגשו וידונו בנושא ולא יאפשרו הפעלת שאטלים ומערך היסעים פנימי גם אם זה מפנק נוח ונעים. פינוק זה של הסטודנטים אינו בסופו של דבר לטובתם".
נו, באמת... אתה רציני, מר אלון???
1. לממשלה לא באמת אכפת משלום הציבור, בריאותו ובטחונו.
2. מדיניות בריאה ואחראית, מתחילה בבריאות המזון... שיהיה דל נתרן, דל שומנים, דל קלוריות... ועשיר במרכיבים תזונתיים בריאים, טבעיים ואיכותיים. למדינת ישראל, אין תכנית רצינית... ותמוה שאתה מוצא לנכון לחבל בשירות כה איכותי, יעיל וטוב, כמו השאטלים בבר-אילן!
יש לי עוד כ"כ הרבה מה לומר ולהגיב על דבריו הלא-חיוביים של אלי אלון, אך יש לי דברים יותר חשובים לעשות.
מר אלון, אתה כותב מה סיפרתי לך, לכאורה, ומוסיף, שאין לך אישור רשמי על כך?!??
לפני שאתה כותב כתבה, לך תבדוק את העובדות והפרטים המדוייקים; ואם אין לך פרטים מדוייקים ונכונים... "סייג לחכמה - שתיקה"!
בי - פגעת בכתבה הביקורתית והלא מדוייקת שלך!
באחד הפרופילים שלך, אתה כותב שהיית "כתב עיתון "הארץ""???
מצאתי, בעיתון "הארץ" (אונליין) הרבה טוקבקים של "אלי אלון"... ו- כתבה אחת, שכותרתה: "*** אין כותרת ***"... בה יש איזכור (בתוכן): "מאת אלי אלון, סופר "הארץ" בדרום סיני", אולם חיפוש נוסף לא העלה דבר.
בעניין השאטל, אתה כותב שאתה "שוהה לא מעט באוניברסיטת בר אילן". אם כך, בוודאי ראית שכלי הרכב החשמליים **אינם** "כפולים בני כ-28 מושבים כל אחד"... ואם היית בודק באופן מקצועי וראוי יותר, היית יודע מה תדירות וזמני השאטלים... שאינם כפי שכתבת!!
מעניין אותי, מה אתה תעשה, אם יש לך שיעורים בקמפוס הדרומי והצפוני, שהמרחק הוא יותר מקילומטר לכל כיוון (אגב, אורכו של הכביש "מקיף קמפוס" בו נוסע השאטל, הינו כ- 2.7 ק"מ!!!)
מה אתה תעשה בגשם? מה אתה תעשה כשאפשר להגיע בקלות ובמהירות מקצה לקצה (בנסיעה), ולהשאר עם כח ואנרגיה לשיעור הבא, כמו שצריך? תלך ברגל, כדי לשמור על גיזרה חטובה ובריאה? מה תמליץ לאנשים מבוגרים ונכים? כיצד הם אמורים להסתדר בלי השאטלים?
ועובדה נוספת שראוייה לציון, רוב רובם של הסטודנטים עדיין גומעים מרחקים לא מבוטלים בהליכה.
דבר נוסף, מר אלון... יש דיבורים על כך, שהאוניברסיטה מנסה לקדם מהלך של הקטנת תנועת הרכבים בקמפוס, כדי להיטיב את רמת איכות האוויר (ולהקטין את רמת זיהום האוויר ברחבי הקמפוס). השאיפה היא שבעתיד כל הרכבים יחנו בקמפוס הצפוני והגישה לשאר חלקי האוניברסיטה תהיה רק עם השאטלים.
סלח לי, אבל הכתבה מאוד מגמתית, איננה "בתום לב", ביקורתית מידי, אינה בונה, וכאמור, לא מדוייקת וחסרה פרטים בסיסיים. חבל!
כל הכבוד לאוניברסיטת בר אילן ולאגודת הסטודנטים שהוציאו מהכח אל הפועל פרוייקט יצירתי (ראשון מסוגו), מרענן וחשוב שכזה.
כתבת יפה מאד.
השבמחקצודק ב100%.
כתב ש"מצטט" דברים שלא נאמרו, לא אמין בעיני.
עלה והצלח.