יום רביעי, 25 בינואר 2012

״מכבי ללא הפסקה. 24 שעות ביממה״ עונים לפנייה *שבועיים* אחרי שנשלחה?!!?

שירות לקוחות = טעון שיפור

1.

נשלח: יום רביעי 11 ינואר 2012 14:10
עד: מענה מכבי ללא הפסקה-און ליין
‏‏נושא: מדוע אתם לא חוזרים אליי???
 

שלום,

ביום חמישי, 5 לינואר, בשעה 1050 בבוקר התקשרתי למשרד בקרית אונו 03-530-4111.

ענתה לי בחורה בשם מור, שרשמה את הפנייה שלי, ואמרה שתעביר בקשתי למתאמת השירות, שתחזור אליי בהקדם...
ומאז, שבוע עבר, ואף אחד לא חזר אליי.

אתם בשביתה?


2.

נשלח: יום רביעי 25 ינואר 2012 11:58
מ: מענה מכבי ללא הפסקה-און ליין

פנייתך הגיעה למוקד מידע של מכבי ללא הפסקה.

ראשית אנו מתנצלים על העיכוב במענה.
ע"מ שנוכל להעביר את הפנייה לגורם רלוונטי בסניף מכבי אנו צריכים מספר טלפון עדכני ואת אישורך להעברת הפנייה...

תודה על פנייתך, נשמח להמשיך ולעמוד לרשותך.

יום נעים ומוצלח,

נציגת און ליין "מכבי ללא הפסקה" 1-700-505353 / 3555* 24 שעות ביממה


3.

נשלח: יום רביעי 25 ינואר 2012 12:22
עד: מענה מכבי ללא הפסקה-און ליין

הסיבה שבעתיה פניתי, כבר נפתרה.

אך אני תוהה, כיצד זה קורה ש- ״מכבי ללא הפסקה. 24 שעות ביממה״ עונים לפנייה *שבועיים* אחרי שנשלחה?
היה גם מעולה, מקצועי, יעיל וידידותי... לאפשר תקשורת ישירות לנציג שירות מהחשבון האישי, וכן כמובן שנקבל מענה מיידי עד 24 שעות מזמן הפנייה. 

מצפה לתשובתכם,

תגובה 1:

  1. התורים הסודיים לחרדים: כך מקדימים בקופות החולים את ההמתנה לרופאים מומחים
    https://rotter.net/forum/scoops1/734417.shtml

    השבמחק