יום שני, 9 במרץ 2015

בעיות בהבנת הנקרא ב- "אונו"?!



בעקבות הפרסום ב- רוטר, על ביקורו הצפוי של ח"כ אחמד טיבי בקריה האקדמית אונו, ביום חמישי.  אני רוצה לבוא להכיר לו תודה על מעורבותו הרבה בחקיקה בכנסת (אגב, להכיר, להוכיר או להוקיר? דיון אחד ושני).  אנשים פשוט לא יודעים שהבנאדם הזה תורם המון (ראו על פעילותו בכנסת, באתר הכנסת + רשימת הצעות החוק שיזם).  ניסיתי למצוא עוד פרטים לגבי ההרשמה לאירוע, באתר הקריה... אך ללא הצלחה... וניסיתי את מזלי בעמוד ה- "צור קשר".

מיד בכניסה לעמוד, צץ לו חלון צ'אט עם יועצת...

 
משפט הפתיחה האוטומאטי, הוא:
שלום, אני נציגה אנושית.  אשמח לתת לך מידע אודות התארים השונים.  מה חשבת ללמוד?

אני, בתשובה:
כלום.
היועצת:
שלום, שמי לאה, ואני נציגה אנושית :) איך אני יכולה לעזור?
אני:
          אנושית אנושית?
לאה:
          אנחנו הולכים להיות רציניים?
אני, ניגש יש לעניין:
ראיתי פרסום שביום חמישי הקרוב, יש מפגש עם אחמד טיבי, בשעה 1200... וצריך להרשם?!
לאה:
          אני כאן על מנת לתת מידע על התארים שלנו בלבד.  יום נעים
אני:
          עם מי אפשר ליצור קשר?
לאה:
          הטלפון שלנו הוא 1800-550-555
אני מסיים:
          תודה.


לקריאה נוספת:

4 תגובות:

  1. התקשרתי למס' ש- "לאה" מסרה. מכיוון שלא מצאתי במערכת ניתוב השיחות שלוחה מתאימה, בה אני עשוי למצוא מידע למבוקשי... לחצתי אופציה 4 – "למשרדי ההנהלה". אחרי כ- 4 דקות ענתה לי עדי. שאלתי אם הגעתי למשרדי ההנהלה, ועדי אמרה: "לא. הגעת למרכז המידע". אמרתי שהקשתי האופציה למשרדי ההנהלה... ועדי אמרה: אתה תמיד תגיע אלינו (למרכז המידע)?!

    בדקה החמישית (5) מתחילת השיחה, עדי אומרת שאת המידע למבוקשי אוכל למצוא באתר הקריה. אמרתי: סבבה, אשמח אם תנחי אותי... כי האתר אמנם נראה יפה... אבל הוא לא ממש ידידותי.

    עדי מנסה לעזור, ומתייאשת דיי מהר... אומרת: רק רגע, ושמה אותי בהמתנה.
    בדקה השתים-עשרה (12) היא חוזרת לקו, ושואלת איפה ראיתי את הפרסום לאירוע? אני אומר לה, ומקריא לה את המודעה. היא אומרת שהיא גם ראתה פרסום כזה, אבל עדיין לא מצליחה לאתר

    בדקה החמש-עשרה (15) עדי חוזרת לקו, ואומרת שהיא מתנצלת ושאין לה שום מידע על זה?!... ואומרת ש- קרן סגל, מזכירתו של סמנכ"ל השיווק, תוכל אולי לעזור... ונותנת לי את כתובת האימייל שלה. אני שואל אם יש גם מס' טלפון... ועדי אומרת, שבאימייל זה ילך הכי מהר.

    השיחה מסתיימת בדקה ה- 16.

    ... בחיפוש גוגלי מהיר... איתרתי את מס' הטלפון של קרן, אולם... לא היה מענה; והשארתי הודעה קולית. בהמשך שלחתי גם אימייל.

    השבמחק
  2. תוך 6 דקות קיבלתי מ- קרן מענה... ובהמשך היא אמרה שרשמה אותי :)))

    השבמחק
  3. הערונת קטנטונת.
    להכיר ולא להוכיר. בלי ו'. יש להוקיר אבל זה מלשון יקר ולא קשור להכת תודה.

    טוב, ועוד משהו קטן: נראה לי שעיקר הבעיה עם מר טיבי היא פחות חקיקת החוקים שלו ויותר העובדה שהוא ממנף את פעילותו בכנסת ישראל לטובת.. הקמת מדינה פלשתינית. זה מקומם!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על הערת הדקדוק. תוקן!
      לגבי הפוליטיקה... אין וויכוח. אני לא מסכים עם דעותיו של האיש, אולם אין זה ממעט את הטובה שהאיש תורם למציאות הישראלית וכלל הציבור, באופן שוטף... ועל כך מגיע לו תודה גדולה... והלוואי יהיו עוד ח"כים כמותו. צר לי מאוד שאורית סטרוק לא ממשיכה איתנו, עם התרומה הענקית שלה. צר לי שבוחרי הבית היהודי והיו"ר לא מצאו לנכון לשמר אותה.

      מחק